BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 8 augusti 2011

hi hi fasen kul

I dag kom mitt efterlängtade samtal!!!
Han som jag ska presentera min ide/ produkt för.. Så i morgon redan kl halv fyra ska jag upp på möte och presentera en av mina drömmar!! Så jävlar vad glad jag är nu!!!;) Så nu håller jag tummar och fan tuttar med att detta går som jag vill!! Ni med för den delen hahah....... Går det inte så har jag iaf prövat och det känns som det är huvesaken faktist! Så jag väntar med spänning;)

Annars jobbar  jag nästan bara så jag är asssaaa trött faktist, skulle kunna somna nu men nej det går icke!

I dag träffa jag syster innan jobbet med patrik, Jörgen jobba så då åkte vi in till stan innan jobbet mitt, snacka lite skit och fika bara;)
Hinner inte med så mycket nu så blir mest att träffas korta stunder, sen blir det jobb,  städa vara mammam osv typ ;)

Hörrni sommarn är ju över snart, VAD HÄNDE??? känndes ju som höst i morse ju!!! Inte okey!!!!!!!!!!!!!!! Fy fasen för vinter!!
Det ända som kan vara mysigt med höst och vinter är mysiga tröjer, snygga stövlar/stövletter och mycket träning... Tända ljus och mys;)
Det dryga är kallt, klä på klä av lille man och regn, slask och snööö yra!! och ett jävla massa skottande, och förseningar!!

Ja just det jag har börjat med golf lite smått på kul och det var faktist för jäkla kul!! Är ju inte duktig men jag slog faktist ca 90 meter med en järn 9a, säger mig inget men älskling tyckte iaf jag var lite duktig hahah;) så det ska jag fasen bli bra på så kommer vi ha massa kul på golfbanan med ju;) toppen toppen!!

Nej nu ska jag sluta babblaaaa vi hörs sov gott sen seeya;)

0 kommentarer: