BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 11 augusti 2011

trött så man grinar

Jävlar vad trött jag var i går då!! Kännde mig arg, vilsen, och skit ledsen när jag kom hem från jobb!! Allt känndes bara tok och jobbigt!! Helt jäkla orkeslös just nu!! Och jag har en sån himla längtan efter att allt bara ska få vara lungt och bra och inte behöva bekymra sig!! Och jag vill vara utvilad!!!!!!!! Men i dag bränner vi av ett dubbel pass på jobbet!! mycket bra, men jag vill vara lite utvilad med tack........ När jag kommer hem vill man bara ta det lite lungt och bara få vara och ha det mys , men oftast blir det att man ska städa . tvätta , äta och bla bla.....så ja man är totalt slut då eftersom jag jobbar oftast mellan 10-15 timmars pass varge gång! Men ska försöka att sova ut nån dag så kanske man känner sig lite utvilad;)
Sen vill jag bara få ording hemma , tapetsera om och inreda 2 rum osv men allt står bara still ........ Blir ju galen på det...
Sen vill man känna att man får nån tid med den man är tillsammans med och få göra nå mys men neeeeeeeee det kan man ju glömma just nu!!1 ehhhhhhh känner bara att skit samma , kan bero på att jag känner mig ganska less bara och trött just nu!
OCH MIN LILLA PRINS SAKNAR JAG VARGE DAG JAG BARA GÅR TILL JOBBET<3

Nu ska jag sluta beklaga mig hej svejs

0 kommentarer: