BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 10 augusti 2012

LÖRDAG

MORGON MYS  med mys ungen<3 Jag hade ju turen att få sova i går , och jag kan lova jag hade kunnat sovit till 5 el nått , men tur var så väckte lina mig vid halv tolv, men jag lovar det behövdes:) Sen in och träffa Lisse och Lina för en fika , hem och börja rensa inför flytten, menar det är ju mer en vad man tror när man väl börjar , och jag tänker inte släpa med massa skit till det nya !!! Bort me det och ska köpas lite nytt!!! Vet exakt hur jag vill ha det så!!! Lite shabby chic vill jag ha med lite blandat modernet liksom!!

i dag dåligt väder , men hade tänkt hitta på nått med lille man , kanske bus palatset el nå annat sköj:)Får se om jörgen ska i väg i morn el hur det blir , själv tycker jag inte det är värt det med tanke på att pris pengaran i morn är plus , minus noll!! men det avgör han själv! från och med nästa helg så ska vi ha milo en vecka då syster och hennes ska till turkland! Då på lördagen ska älskling ha uppvisning för alla företag här i hudiksvall,  det blir spännande:) 

Ledig hela hela helgen , jobb hela nästa vecka så passa på och fixa lite hemma och njuta av tiden med kära<3

0 kommentarer: