BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 20 februari 2011

innna, under , efter...

Har alltid varit beronde av träning sen jag var 15 år..
som liten var jag mobad för dom tyckte jag var rund och hadde inga bröst!!
Så när jag var 15 så gjorde jag nått åt saken... börja träna och fick bulimi! min bulimi följde mig tills jag vart typ 27 år fram och tillbaka.. tills jag hamna på min sisita behandling,efter det har jag inte haft det. vilket känns toppen;)
Men iaf träningen har följt mig sen jag var 15 år tilloch från i hela mitt ligv ett tag var jag sjuk i min träning med, en perjod i mitt liv, träna som ett ass varge dag och åt effedrin tabbletter och vart jätte smal och hadde bara muskler på kroppen!! just då ville jag in i fitness världen, vilket jag i dag tycker är inte alls snyggt men då tyckte jag det! men kom inte så långt hände sen nått annat i livet, och började må änu sämre under den tiden!!!! spåra............

Till dig som fråga hur jag gör med träning och kost....
Sen nu dom sista åren så har jag tagit träning på ett sundare sätt , vila träna träna inte lika hårt, äta rätt och inte vrål banta samtidigt som man tränar!!
Just nu är det gym jag går på, då kör ajg alltid crossen mellan 20 min till 40 min beronde på vad jag orkar sen blir det olika muskelgrupper för varge gång man är där men kör ganska lätta vikter för vill inte bygga utan bara bli fitt... varge gång kör jag mage me!! kör fler repetioner på varge muskel grupp med..
Vad jag äter är frukost , lunch middag och mellan mål varge mål med... moste äta lite och ofta för att kunna gå ner i vikt och hålla vikten, så minska portionerna och ät ofta i stället.
bli inte för proppmätt för då får kroppen svårare att förbränna! och om du inte äter och svälter dig så börjar du i stället förbränna muskler och lagra fett och då går man upp+ i vikt i stället!
kroppen moste hållas i gång för att fortsätta förbrännas!!
dricker ingen läsk el massa onödigt socker så gott jag kan men jag äter vanlig mat som alla andra och mellan mål, fast inte  lika mycket ris, pasta potatis utan lite mer sallad i stället..
dricker mycket vatten..

Min kropp innan,under , efter gravideten..

Innan....................
















Under..










Efter.....



 Tre veckor sen...




Nu är det 5 månader och tre veckor sen jag födde och har tränat i
ca 3 veckor, lägger upp ett nutt kort med 1 månads intervall för att se om man ser nå skillnad!
Sista kortet är alltså taget för 3 veckor sen..

Under min gravidetet gick jag upp ca 24 kilo och har nu gått ner 23 kilo...
bra bit på väg iaf! ska gå ner ca 4-5 kilo till tänkte jag   ;)




1 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker du är finare nu när du fått lite former efter din grav. Kör hårt, alltid skoj att få lite tips! Tack