BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 mars 2011

FRI

Grattis till älskling i dag;)
Nu är du FRI;)


Skönt nu är det över nu är allt detta över, aldrig mer! Nu är det bara leva vidare och se framåt och hoppas på det bästa , nu har vi stått ut med fängelsestraff, fotboja och nu i dag är det över helt! så sköönt;)


                        just nu försöker jag piggna till, lille man sitter här och vill med skriva hahahha;) I dag ska Jenny pröva vara med Patrik i gen och hoppas det går lika bra som i går;) Men man vet ju aldrig hur det blir på fredag, bara hoppas att det går bra då när vi är borta en hel natt,skulle tycka det var skit jobbigt om det inte skulle gå bra , om han skulle bli skit ledsen på fredagen när vi är borta, då tar jag en taxi hem! dyrt men vad gör man inte för sin son<3 Ja jag hoppa det går bra i dag och i morn iaf, skulle det vara så att han e jätte ledsen i morn då kan jag ju inte åka så är det ju bara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Han går före allt!!! Men jag hoppas hoppas ;)För på fredag ska vi ju alla fira älskling att han är fri så då är det klart man vill det ska funka;) 


I dag ska jag träna och sen hjälpa Lina att sätta i hår färg och så, blir lungt;) I morn innan vi åker ska jag följa med Jenny på att möte, köpa alkohol , och lite saker innan vi drar , är sjukt glad att syster ska med också:) så vi blir ju några tjejer iaf hahaha, toppen;)och  Jonnys tjej är ju med , så det känns skit kul:) kommer bli en toppen kväll bara jag inte hör lille man grina satan här hemma när man ringer då ÅKER JAG HEM! 


vi hörs om ett tag:)




1 kommentarer:

Anonym sa...

varför har han suttit inne. han som verkar vara en sån fin å bra kille!