BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 16 mars 2011

jätte pigg

El inte!!!
Jätte kul att Jörgen bara tände lampan i morse när man e skit trött, och bara vrålar godmorgon!! Mmm kände direkt att håll tyst och gå och göm dig typ hahah!!
Nu ligger min lillfis här brevid mig och leker och älskling dragit till skolan!
fint väder så tänkte gå en promenad med Patrik om ett tag;)Sen vet jag inte om jag ska träffa syster el vad som händer får se när jörgen kommer hem då!


Syster och dom kanske ska flytta ju och det enda posetiva med det är ju att dom och mamma min ska kanske flytta in till stor stan i stället för att vara kvar i berga! så hoppas dom får kanske flytta till södermalm el solna .då kommer det bli bra mycket roligare att hälsa på mamma och syster och dom. för då slipper man berga ju!! Mitt i stor stan då kan vi hitta på en massa grejer ju;) Fatta sommar och massa folk och uteserveringarna och sol och glada männinskor!! fy fan vad GULD!! Men annars vill jag ju inte dom ska flytta så klart men bra för dom och bra då jag kommer och hälsar på hahah;)
HATAR ÅKERSBERGA !!och det vet jag dom med gör så helt rätt då att dom flyttar;) WWehoooo<3


Nu ska jag pressa egen juice och drika upp mitt kaffe , klä på lillen och ge han frulle sen går vi ut och går en sväng! vi hörs!!!




0 kommentarer: