BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 21 mars 2011

önska jag var superkvinnan och en bläckfisk på samma gång

Ja jag kan med tycka att det vissa dagar är helt jävla världelösa i bland! Men bara kämpa vidare med det och hoppas saker och ting blir bättre! Man kan inte göra allt man vill eller få allt man vill SÅ ÄR DET BARA!!Då får man kämpa!Men det är ju det man gör hela tiden tycker jag...


Jag tycker jag försöker att se posetivt på saker och ting och försöker vara glad även fast det kan vara svårt! Förr vara jag som en iskall jävel som vart arg på en gång men efter jag fick barn så har det ändrats HELT! Mycket för man måste och nått hände väll med mig när jag fick Patrik< Det sista jag behöver nu är sura miner och få känna mig som en   och jävla sladder morsa som changserat! Om jag ger glädje så  kan jag väll få det tillbaka!! 
Jag behöver folk runt omkring mig som stöttar mig..
Men en sak har jag lärt mig att allt blir bra tillslut hur jobbigt det en är så GÅR DET ÖVER MED TID!


NU har vi varit och stor handlat och lille man sover och jag ska äta nått, har inte hunnit med det en, var och träna sen åkte vi in till stan! så nu blir det en viktväktar soppa! Älskling har åkt i väg så blir pilla naveln och mysa med finaste<3


I bland skulle jag bara vilja gråta ut men fan vad svårt det ska vara då! Tror jag bär på en bra mycket frustation . Nått som man fortfarande är ledsen över, kommer mycket att tänka på en viktig person för mig som gått bort, som jag först nu fattar att han inte finns längre! Och då vill man bara brista! Min bakgrund kommer ofta upp i huvudet och det är skit drygt! Jag vet man ska glömma det som varit men fan vad drygt det är när man vet hur saker och ting har varit. Det kommer i kapp en i bland fast man inte vill!! Men försöker bara slå bort det!


Jag fann min största lycka när jag fick min son och jag ångrar inte en sekund att jag flytta upp hit och gjorde en hel -omvänding och träffa Jörgen och fick Världens underbaraste son<3 <3 <3


Bästa känslan jag någonsin varit med om<3



Den här tiden i mitt liv så mådde jag sjukt bra i mig själv. var en sjukt skön känsla:)


Min älskade son<3





1 kommentarer:

Johanna sa...

tycker du är jätte duktig och verkar vara en väldigt stark person.
Man får gråta ut, det blir lättare sedan :) <3