BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 22 mars 2011

strul från början till slut

Kände på mig att att det skulle bli så här hela tiden, trodde det skulle funka att Patrik skulle kunna vara med Jenny men han vart sjukt ledsen, så hämtade han! Det är Patrik som är mammig och pappig just nu, och kliar i tänderna sen är han ju inte så van vid jenny, men jenny ska veta att hon var sjukt duktig och tack jenny för du har tålamod och orkar;) <3 du är bäst gumman;)Så moste försöka vänja han dom här dagarna nu och se hur det går;)
Annars blir jag hemma och faktist hade jag inte räknat med nå annat bara hoppats på att få göra nått den dagen han mucka!
Men magkänslan var så här hela tiden! Men får se vad som händer!
El så tar jag med mig Patrik och åker till stockholm och hälsar på så länge el så väntar vi till Jörgen kommer hem så åker jag ner själv när han kommer hem helt enkelt! Ja vi får se, bara trisst om Patrik ska vara ledsen och så!


Just nu känner jag bara för att dra och träna och sova , men kanske lite sent för att gå nu så tar det i morn! gooo natt;)

0 kommentarer: