BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 8 april 2011

uppe med min lilla förkylda kille

Uppe med lille man , näsan rinner och han hostar i gen , fasen inge kul , stackars liten!!!
Och helsikeeeee vad det blåser ute, lär ju fan blåsa till månen i dag om man går ut hahaha;)
Ja i går vara det film maraton bara och jag somnade , så skönt , brukar aldrig kunna sova på dagen , så kändes toppen att få sova några timmar på dagen;)


I dag blir det träning ifa , super skönt ska det bli;) Sen frågade Jenny om vi ville komma på middag i dag så det tackar man ju inte nej till så klart, alltid trevligt att bli bjuden på middag;) Så middag hos Jenny då! ;)


Ja tvätt tvätt tvätt i stora lass i gen fy fan*!!! Så tvätta bör jag ,får se om det finns någon tid!Ja just det ja ,måste ju påminna mig själv om att köpa DESKUTAN I DAG... ska ju opereras i gen på måndag ju!!! Jag är skit nervös för att jag ska vara vaken, lär ju svimma el nått!!!!! Fy fan!!!!


Men hörrn vi hörs sen nu ska jag torka näsan på lille man;) 
kramizjamis

0 kommentarer: