BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 14 april 2011

varit ute hela dagen i dag

Började morgonen med att gå ut och gå med lilleman, skönt som attans;) Sen vart det att gå till ån och fiska och grilla , skönt som bara den, man blir ju toppen glad av fint väder;)


Nu skulle jag behöva tvätt, men ORKAR JAG??? hmmm klart jag gör;) Men vill jag?? jag vill nog gå ut en sväng till , är ju så himla skönt ute;)


TACK FÖR KOMPLIMANGEN;)
JA DET SKA BLI SÅ SKÖNT ATT FÅ BÖRJA JOBBA , FY FARROOO VAD UNDERBART DET SKA BLI ATT FÅ EN NORMAL RULLIANS PÅ ALLT;)
MEN TYVÄR KAN JAG INTE LÄGGA UT BILDER JUST NU MEN SNART SÅ FÖR ATT JAG FATTAR INTE VAD FAN DET ÄR MÅSTE TYDLIGEN KÖP MER UTRYMME EL VAD DET STÅR?? ÄR DET NÅN ANNAN SOM VET EL HAR FÅTT DETTA MEDELANDE OM ATT MAN SKA KÖPA NÅ MER UTRYMME EL KAN MAN GÖRA DET PÅ NÅ ANNAT SETT??????


SVARA GÄRNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


NU SKA JAG MYSA MED MIN SON VI HÖRS KRAMIZZZZZZ

0 kommentarer: