BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 10 december 2011

awsome

Jobb man har då, nu klär vi granen och jag gjort en lyx socker kaka;)Så himla bra att jag fick jobba i dag med;) Jobbade i går med så! Men vi har svär far på besök nu, han kom upp i går , så nu håller mina killar och svärfar och ränner på stan, i kväll blir det middag med alla och jenny och Ewa, dom ska vell dricka nått glas rött eller två men en annan håller sig till vatten , el ja kan ju lyxa till det med en cóla kanske hahah;) Jobbar till fem sen ska jag sola en snabbis, kanske träna om jag hinner sen hem och äta middag då sen jävlar kommer jag nog somna ;)

Jag skulle ju fått sova ut i morse, mmm jooo  tjena, först vakna Patrik i natt , fast jörgen tog han men man vaknar ju , sen skulle ju Jörgen gå upp med Patrik då han vakna, mm det gjorde han men bara det att Jörge skulle komma in varge 10 min och pussa på mig så inte fick jag sova nått!!! Får ju aldrig sova.Men i morn när Jörgen ska sova ja då kan jag lova jag ska VÄCKA HAN KL 7 morgonen och pusssa pussssssssa han tills han går upp!!! Gulligt men skulle även vara skönt att få sova;)

I morn vet jag inte om det är nå jobb inte vad jag vet en , men blir det nått så jobbar jag gärna;)

Ha en toppen lördag puss hej<3

0 kommentarer: