BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 3 januari 2012

ny dag nya möjligheter

Godmorgon, i dag fick jag sova ut då jörgen tog patrik i morse och tog han till dagis, nice;) så vakna strax efter tio, nu kaffe och lyssnar på spotify och bloggar, dra och träna, ska träna rumpa fan v arge dag hahahah, har ju fan ingen kvar el jooo häng röv tycker jag!! ska fan få upp min röv i gen hahah... sen funderar jag på om jag ska in till stan en sväng kanske om jag orkar!  trött på att vara hemma , känns som man bara är hemma ju, hinner ju aldrig nått el så har jag ingen ork!

Fan vad trött jag är på att vara orolig för saker och ting , kan jag inte bara släppa allt!!!!! jooo fan nu släpper jag bara allt så får det bli som det blir i stället! orkar inte vara den som oroar mig jämt! i bland önska jag att jag vart en kall  jävel hahha el ni vet att jag bara strunta i allt!!! aaa ni fattar! så nu släpper jag allt och låter allt bara vara så ser vi sen;) skööönt...

men hörrni nu drar jag och tränar puss hej;)

0 kommentarer: