BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 5 juni 2012

godmorgon

Godmorgon:)
familjen försov sig i morse så jag cykla upp med patrik efter vi hade ätit frukost, han älskar ju att få cykla med mig så det var bara kul för han , patrik är lite halt på ena foten då han hoppa från vardagsrumsbordet i går, men han har inte ont el nått och det var bättre i morse , så moste vara att han hamnat snett med lille foten:( Men vart det värre el att han får ont så ska dagis höra av sig! Nu iaf ska jag skriva klart det sista och sen till hc , sen hämta lille man och sen kommer Milo , syster ska ju operera brösten i gen så hon är på väg till stockholm hon, super nervös sås klart är hon!!! Hon ska göra ett lyft , hon har ju redan ett inplantat i brösten men hon tycker det hänger , aaa jag tycker hon är jätte fin så jag fattar inte men , hon tycker det så jag förstår henne :) Så nu hoppas jag hon  blir nöjd iaf:) Så milo ska sova här så hämtar dom han i morgon !


Nu blir det kaffe och skriva för mig så vi hörs sen:)

0 kommentarer: