BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 26 juli 2012

bara några timmar kavr

sen slutar man , wehoo:) börja me att man försov sig men men , trött som man är så kanske inte så konstigt va?!iaf dubbel pass i dag , varit ute mycke med tanke på vackert väder:) Sen ledig några dagar ju!! toppen liksom:)MEN NU KANSKE JAG SKA FÖRSÖKA BYTA SÅ JAG JOBBAR IAF PÅ MÅNDAG OCH OM NÅN KAN TA MIN TOR OCH FRE så jag kan dra till stockholm då i stället , för syster ska ju me dit så BLIR JU ROLIGARE ATT ÅKA TILLSAMMANS SÅ KLART:) nån att åka me och så blir re ju liksom roligare:) så kan vi även passa på och träffa mormor ju och vänner:)Så försöker byta nu annars får jag kanske ta bort nå pass för att kunna åka då:)

Sen blire spanien den 6-9 sep ska bli sööönt de me:) golf tävling 1 dag sen glassa i solen:)
I morn blir det en DATE MED brudarna och på lördag ska vi in och med barnen och så dom får åka lite karusell och så, känner direkt att det här blir en bra helg :) sova står högt på min lista just nu hahah:) puss och en liten kram:)

0 kommentarer: