BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18 juli 2012

Går dagen vart en hel dag i Sundsvall:) kom hem vid halv nio på kvällen så kan ju bara tänka er att man vart bra slut efter de:) men fynd gjordes! Till mig Patrik och Jörgen så klart! Jenny var med hon me ochbjag ju lova att utan henne hade man ju aldrig kunnat handla ! Med tanke på lille man som helst ville riva ner kläder och springa maraton i affären ;) sen vart det lunch på Ikea! Älskling var på dormy och träna golf, tur de för han hatar att handla så skönt att han fick spela så vi kunde handla i stället utan en stress Olle som gick och sura ha ha:) sen tog det lång tid innan lille man somna så vart bra sent innan man somna! Drog i en färg som jag hoppas ska passa löshåret! Gör de inte de så får jag färga i gen då! I går kväll kom er riktigt roligt tel samtal , kan ju bara av slöja att det är sjukt kul och jävligt bra för min sambo! Ni kommer se , märka och höra sen vad det är jag pratar om :) iaf så inget gym kommer jag hinna i kväll då så får ta en promenad i stället efter jobbet me lille man! Tränings schema ska göras nu och ett riktigt hårt dessutom , så disciplinen ska ändrad nu och karlen min ska piska i gång mig!! Skönt!! Behöver en knuff när man halkat av, tur jag vet och kan vad jag ska göra , bara knuffen och störtningen om tid som behövs ! Se är de klart! Nu blir det iaf Spanien i sep och lasvegas i okt för hela familjen! Då det är tävlingar för Jörgen ! Kommer bli sjukt kul iaf:) så måste fixa pass till lille man nu! Nu jobb i fin vädret , tur man har världens bästa jobb:)

0 kommentarer: