BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 12 juli 2012

Kanske inte vart som man hoppats på

På men nånstans så förstod man , ville inte förstå! Ville bara att det skulle vara nå annat, kämpat och velat ha det Anurlunda ! Alla orden och det som hela tiden vart fel men man ändå ville så bra, vart ändå inte bra! Varför vet jag inte, el jo för att man ger och ger men inte får tillbaka det man gett ! I respekt, ömsidighet osv! Sjukt trist , jobbigt ! Men kan handla om att man tänker olika ,är olika och är på olika plan! Iaf så önska jag nå helt annat och gjort det länge ! Och ett tag så tänkte jag fan vad skönt nu är det ju så där bra i gen:) men så baaa Ne he! Och då mådde man bra ett tag sen vart de en stor klump i magen! Vill man leva på ett sett och vara på ett och inte fatta vad den andra menar , då är det svårt! Skit samma , saknar min Lill man sjukt mycket just nu:( det här bevisar ännu mer för mig!! Tillslut är gränsen nådd ! Trodde jag hade gjort allt! Och det hade jag me! Försöka sova lite och i morgon jobba dubbel pass ! Ha de gott :)

0 kommentarer: