BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 4 juli 2012

ongest

ja!! Går inte att få bort fast jag vill just nu, lite upp och ner och deppig tror ja! Efter beskedet från gyn , men men ska ju inte det ut i förskott så klart! Men kan inte låta bli att tänka på det ! Dom flesta som har cell förändringar har inga symtom alls, och jag sökte hjälp för jag hade konstiga symtom, och när jag söker på mina symtom då ska det lik förbannat komma upp om just livemodershals cancer och sånt som är bara jädra ongest! Många har cell förändringar och är ingen fara alls , men i mitt huvud så dycker det upp värsta skräcken just nu! För nästa alla med just cell förändrinagr som jag sa märker det inte ens men för en annan så är knas med symtomer, jajaja ska inte tjata om det men endå ongest över det på nått jävla vis tills jag vet:(

2 fina tjejer hade skrivit till mig när dom läste mitt inlägg och skrev om sina historier bakom deras cell förändringar , och jag är mycket tacksam över det, så jag vet av ett håll att det inte behöver vara så illa som jag befarar , och ett annat som jag vet där en tjej har samma symtom som jag har hade hon och det visa sig att hon fick genom lida en svår behandling !

JAG jag kanske är skit löjlig men kanske känns bättre i morgon, vi lär se:)
Just nu saknar jag mitt stora hjärta och min lille plutt massa <3

ha en mysig kväll puss och kärlek

0 kommentarer: