BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 3 juli 2012

vad har hänt den senaste tiden

Har inte hunnit skrivet ett skit , el orkat faktist! Jobbat sen varit ledig några dagar då det har varit golf tävling för min sambo, vi drog sen vidare till han vän jonny och sambo, sov där sen fixade dom med hans tak som skulle läggas om! I går var jag med patrik och syster i stan, drog en fika sen vart det borga parken med bus:) I dag vart det sranden fast inte så länge för det var ju knapt nån sol försens vid två tiden så drog vi hem till oss och busa och käka , jag syster milo och patrik , sen dess har det varit full rulle;)


I morgon blir det jobb och sen dra älsklingi väg och ska tävla i mer golf tills på söndag hoppas vi:) Så går han vidare så är det tills på söndag , så jag och patrik blir hemma , så har fixat och trixat med mina arbets pass för det ska funka med patriks dagis och mitt jobb så han dra i väg, men nu har jag löst det , sköööönt:) Så håller tummarna att det går bra för han nu , det är verkligen att man känner att nu jädrar hoppas jag han vinner<3  Så jag och patrik ska mysa då jag inte jobbar så klart :) Får veta i morgon ang nya lägenheten , så får vi den så kommer jag packa då jörgen är borta:) hoppas hoppa vi får den , fan vad skönt att flytta från detta ställe!!!!! 


ja just det jag tauerat mig lite me ja:)
och bokat tid till min stora nästa AWSOME:)


Lite bilder från dom här dagarna:















0 kommentarer: