BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 4 augusti 2012

Regnig dag på jobbet ! Trött och hade helst velat varit hemma och myst i dag ;) men ingen långdragen i dag iaf ! Jobb i morn med men bara en kort dag ! Fan vad jag längtar till flytten nu , på måndag ska vi packa och rensa och slänga allt som vi inte bryr oss om ! Så är det bara att flytta sen ! Sen ska det köpas en ny soffa och lite nytt men de tar vi då vi flyttat ! Jag har fått fria händer hi hi ;) så jag ska få bestämma hur fan det ska se ut !!! Kommer bli skit kul :)  och sen drar vi på båt tur den 17 de el 18 aug i några dagar med Jörgens pappa och sambo och alla barn ! Sen bli re LAS vegas i oktober 2 veckor och lille man ska med , då kommer en vecka vara golf och/eller vecka av att njuta och det kommer bli sjukt kul !!!! Kommer aldrig lämna lille man då el så länge ! Ne då ska han med ;) och jag längtar redan efter mina barndoms vänner så hoppas vi ses snart i gen ! El hoppas nere DET Gör vi snart " alltså ses snart " mys :) kan Ju lova vårt förhållande vart 1000 g bättre när jag åkte i väg och kom hem !! Det var helt klart det som vart bara bra och det vi och jag behövde !!   Hej hopp ha en toppen dag ;)

0 kommentarer: