BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 december 2011

kanske inte är så jävla konstigt då

Läkaren ringde mig i dag då vi prata lite ang min oro och allt som händer med mig nu!! Och dom symtom jag har och att jag börjat gå ner i vikt lite och är sjukt rastlös men trött , och ett jävlar humör, och känner mig helt vilsen i mig själv , har kanske inte bara med att göra att man har nån slags ongest, utan att mina sköld köttlar produserar för mycket och för mycket hormoner, och i samband med det så blir man så här om det skulle vara så, så nästa vecka ska jag ta ett sånt prov och se, detta kunde leda till struma, så det vill man ju i så fall stoppa i tid, och då blir det att äta nån medicin livet ut men det skulle inte vara nån fara! Men bra om man upptäcker det i tid! Så detta som gör ont på halsen , mitt mensiga ,kalla humör , min förvirring och ongest över livet som kan komma , OCH att jag tappat nått kilo!! Så då kan det kännas skönt att veta om det är så att det kan vara att sköldköttlarna mina överproducerar då! Ja och är det inte det !! Dååå vetta fan;) Men han trodde att det kunde var nå sånt. så det visar sig det!!

Såå iaf så fick jag rosor till jobbet i da;) Atttt jag vart glad röda fina roser med ett blommster bud<3 tack min älskling , vart en himla glad tjej" menar tant" hahah<3 Och inte nog med det jag käka även på hottis i dag fan vad gött , så nu jobba klart till kvällen sen jobba i morn med;)

Goooo jul<3

0 kommentarer: