BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 22 december 2011

vill inte känna det jag gör men lik förbannat så gör jag det

Det vart mer jobb, himla bra för mig , nu är jag och tar mitt andra dubbel pass , så blir det jobb hela julen och nästa vecka!Kanske ni tycker man vad fan ska inte hon vara med sin son???Jooo det ska jag och vi ska fira jul dagen innan och sen när jag kommer hem och samtidigt fira svärmor som fyller, år;) Och klämma in jobb!!Hade mamma inte gått bort så hade jag firat jul med alla och mamma men nu när detta hände så orkade jag inte riktigt, så vi tar det ordentligt nästa år i gen ;)

Ja men iaf stress hela tiden och just vid jul fan vilken press det ska vara!! julklappar och dona och fixa , nejjjjj fan känner jag , viktigaste är tycker jag Patrik och Milo, alltså barnen!! Jörgen har jag beställt julklapp till så den kommer nog i morn, patrik har fått , och milo har jag köpt till i dag! På min rast! så skulle vi hitta till svärmor och faster Jenny med !! Men hallå hitta ju inget och jag hinner inte så mycket på en timmas rast!! vart ju galen av allt folk och så hittar man inget!Så nu fick jörgen det ansvaret då han slutar snart!! Blir nog bra, syster min får nå när hon kommer hem från stockholm, vi känner ingen press mot varandra iaf!

Men tycker ändå allt känns pressat och drygt med allt!
I bland så är det nästan så man känner att jaha i stället för tro man ska bli sårad av andra så kan man lika väl vara själv och dra sig undan innan man hinner bli sårad!! Ja jag vet jag tänker fel , men kan inte låta bli att tänka så ändå i bland! Jag oroar mig så himla mycket över allt så det är bara jobbigt, Men det handlar kanske om att jag känner mig splitrad och har blivit mycket sårad förr , och vill vell att allt bara ska vara bra men jag har haft mycket motgångar! J a ja vet inte!!Det visar sig med ALLT!!

MEN GOD JUL TILL ALLA OCH HA EN TOPPEN JUL<3 KRAMAR FRÅN MIG<3<3<3

0 kommentarer: