BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 april 2012

ny energi

Fick jag , känner mig bra mycket piggare , gladare en vad jag gjort på ett tag nu! Kanske att man varit ut haft lite kul , sovit ut i förre går och jag har saker att se fram i mot , håller tummarna även för bra svar i morgon , så jag vet inte men känns som jag fått nya krafter och ett glatt humör! sen är det ju bara en vecka kvar så är man i egypten och solar och badar, så allt detta gör en posetiv vändning! Försöker att inte tänka så långt framåt utan försöker vara här och nu och stöter jag på sånt som är jobbigt senare ja då får jag ta det då och inte ha mina katasrof tankar om att det kan knasa sig längre fram osv... utan då får man ta det då om det skulle bli så:) Där i mot har man stött på så himla mycket motgångar så jag känner mig stark att även klara av om det skulle bli fler! Inget känns nytt längre, utan jag har hunnit förberätt mig på det mesta så jag kommer även att klara av det om det skulle vara så:) Så känner lycka i kroppen ..


just nu håller lillfisen på att somna och jag ta en dusch och fortsätta städa lite , lägga mig och kolla film el plugga??? hmmmm , sen ut och gå med lille man:) När man har barn så uppskattar man tiden grymt mycket! Att bara få vara i bland, vara själv en stund och bara njuta av en timme el två eller pyssla med det man vill, för all tid går ju annars bara till det vardagliga så sen jag fick barn kan det vara så skönt att bara få vara.. Därför med uppskatta jag som fan här om kvällen då jag var med syster och bara fick vara, ute och ha lite kul , alla behöver det nångång så är det bara:)
njaaa ..


ne nu blir det en dusch nu hör jag att lille man somnat så puss hej:)

0 kommentarer: