BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 12 april 2012

UPP DATE

vad har jag pysslat med??Jo lyssnat på musik , vart i mina egna tankar, tänkt på mamma osv.. fått varit i mitt osv.
käkat knäcke makisar med ost! bra bra för mig:)hahah..
Tvättar upp all tvätt för att kunna packa till oss och även lille man som ska till sin moster då:)
Fortfarande ont i pallet, va fan är det ett skämt el! nej det är det inte !


Prövat bikinin så det sitter prfoooo på resan, dock lär man ju hålla i den i värsta fall då man ska åka 38 olika rushhhheeee banor, lär ju gå utav satan liksom:)


så så här jävla snygg kommer jag vara;)



MEN SNYGGVE

MINA HÄRLIGA MAKOR:)


FICK DRA FRAM TV OCH HELA SKITEN FÖR VÅRT INTERNET INTE ÄR SOM DET SKA
FÖR ATT KUNNA LYSSNA PÅ SPOTIFY, SÅ SKA MAN BETALA EN FÖRMÖGENHET TILL DOM?!
INTE OK...


MINDRE OK , ÄR JU ATT SLADDAR BARA LIGGER  HULLER OM BULLER, OCH DAMM RÅTTORNA HÄR BAK SÅ BARA DRA FRAM , DAMSUGAREN DÅ:)


OCH JAG 
JAG 
ÄR JU SOM JAG ÄR


så kära ni nu ska det damsugas lite, sen hämta lille skrutten, älskling är ute och fiskar:) så då passa man ju på och kolla på sommar kläder till lille man och oss så klart, hitta massa på hm sida ju:)

och jag vart kär i ett par super gula klack skor!
hmmm..

Men nu har jag fått haft min tid att tänka , sörja , varit osv , så nu ska jag göra mig klar för att vara mamma sen bara<3
underbart puss



0 kommentarer: