BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 10 juli 2012

äntligen var det vår tur

Väntata länge och kämpat på att saker och ting ska lösa sig och äntligen gör det ,det:)
Alldeles lycklig blir man, och nu när det går hur bra som helst för min sambo så kan man inte bli annat en glad! Och nu bakar man åt sidan ett steg så han kan fortsätta då det går så bra för han och jag får anpassa mig efter han så han kan göra sin grej! Vi hade ju planerat jag och hans syster att dra på hudik kallaset slutet på månaden sen 1 månad till baka, men nu har jörgen fått en för frågan om att kommqa och spela mer golf på ett ställe och , för han skull och allas så ändrade vi våra planer och skiter i en ute kväll och drara till sundsvall den helgen i stället med lille man , så han kan åka och få enu mer fart på sin karrier :) Vilket jag tycker är helt själv klart för han nu!!! Det ska han och jag kommer baka och stötta han i detta mer en mest , så han kan fortsätta hålla på med det han är bäst på:) Men ska bli super kul att dra i väg med lille man och jenny till sundsvall och hitta på nå bus:)

Regnar som attans i dag och nu jobbar man på , kl 12 ska vi skriva kontrakt på nya stället, och jag har liksom pirr i magern, så glad är jag;)

puss och hej så länge:)

0 kommentarer: