BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 juli 2012

flytt

Och rensa utav helsike ska jag göra , ut med allt skit och sen när vi flyttat då blir det ikea:) fan vad skoj:)
Det första som måste göras däri mot är nya tapeter i patrik rum, för det är nämligen ROSA , jätte rosa , sååå nee jag hade tänkt mig vitt med en svart typ fond vägg till lille man:) Ja jag sitter redan och planerar och kul är det hahah:)

fan vad gosigt det är att ligga och titta på mitt lilla hjärta när  han ska sova, så han håller på och krånglar , låter och bara är så himla mysig<3 Nu sover han gott iaf, och själv lär jag lägga mig snart så man pallar liksom hahah:)                                     mina ful snygga leggins :)
                                                               därför gilla ja dom ju!
                                                                      desutom kosta dom
                                                                                29 kr haha
                                                                         på JC.....


<3<3<3


henne tänker jag på varje kväll jag lägger mig
varje dag till och från men just när det ska sovas.
Känns som om hon vakar över oss och syster på något sett!
i bland kan jag liksom tänka massa saker så, typ tänker jag att så här hade mamma sagt till mig , el gett mig dom här råden, om det ena med det tredje<3

Men längtan är för efter mamma är sjukt stor!! 
och i bland kan jag bara sitta i soffan och grina som en tok när jag är själv hemma för som sagt i bland fattar jag inte ens hon är borta men i bland kommer det:(
ÄLSKADE MAMMA<3


TATUERING FÖR MIN MAMMA 
SOM JAG GJORDE
den är dock inte klar, ska bli lite till ,till den
som ni får se senare:)



0 kommentarer: