BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 juli 2012

godmorgon från tröttmössan

Var ju in till akuten med lille man för han var så slö i går kväll när han faster passa han medans jag jobba, så kände inte i gen han så drog fort som fan efter jobbet och hämta han , och det visa sig han har öron inflamation och nå virus i kroppen, så antibeotika nu för han, så det e ju ingen fara så och i dag är han bra mycket piggare som tur är:) Idag blir jag hemma med han och sen ska vi se om älskling kanske vara hemma med han i morgon, jag förlorara bra mycket pengar annars, så ska se hur vi kan lösa det! Han vakan ett par gånger i natt så man är trött i dag vill jag lova, men mys nu på morgon och kollar på sommar lov!!<3


nu ska jag kolla in en tatuering jag ska sätta på kroppen vet inte vilken jag ska börja med iaf för jag har 3 stora som ska göras, den på sidan är redan bokat tid för, så undrar om jag ska börja nu på armen , el längs benet:) ska kika runt lite på hur jag typ vill ha det:)


men iaf regningt i dag så vi blir hemma och myser:)
ringa lite viktiga samtal ska även göras...
Tisdag ska jag på ultraljud för stora kropps pulsådern, skönt att få veta liksom!!









0 kommentarer: