BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 30 juli 2012

Om inte jag får sova ut snart då kommer jag bli tokig! Så jävla trött! Nu börjar huvudet dunka me! Men snart får man åka hem:) dålig sömn så blir man ju allt annat en människa ! Hoppas på att vi har hunnit flyttat tills Patrik fyller år;) tänk att min lilla har snart blivit 2 år! Helt galet;) nått jag inte ser fram i mot det är julen , fy ich usch ! Den enda jag känner att jag vill ge jul är ju min son så klart , men annars är det inget jag helst vill vara med om! Men ska göra det för Patriks skull:) ingen Spanien för mig iaf , upptäckte att dom pengarna inte finns just nu , så jag skippar det , men det gör mig inget faktiskt! Jag har annat jag kan pyssla me och sen hade jag och en vän kanske plan på att dra på nå lite mindre äventyr som inte behöver kosta för mycket;) så det blir lika kul de me:) sen har jag en liten önskan om att dra till pappa i Afrika med syster min:) hade ju inte varit så dumt liksom en resa och träffa pappa med syster :) hej hopp nu vill jag hem till min säng!

0 kommentarer: