BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27 juli 2012

Fick sova till tio , men ändå trött var man! Tror jag har fått en början till ögon infektion , men hoppas jag har jävligt fel! Skulle ju haft en barn fri dag i dag och bara varit , men så vart det ju inte riktigt, vart det först vid 6, så jag och patrik åkte in till stan , fika och hade mys med dom andra, sen mötte vi upp sarah som är här och drog till hott chili när jörgen tog patrik , snacka lite skit:) I morn ska jag och patrik in och träffa tjejorna och dra in på hudik kallaset och ha lite kul , tills jag ska vara barn vakt även åt systers son, så dom alla kan gå ut , ta en öl el fler åt mig me tack:) Älskling ska i väg så det blir jag och grabbarna<3 Fan vad jag längtar till tisdag då ska jag och syster ner till stockholm, åkersberga och träffa mormor och vänner:) VaR LIKSOM för länge sen jag träffa dom och gjorde nått:) Så får ja ju vara med dom som vill ses liksom!! 


OM MAN INTE FÅR NÅTT , DÅ SLUTAR MAN GE TILLBAKA TILL SLUT!!

0 kommentarer: